En dag…

Denne historien følger Emma og Dexter fra de møtes første gang som studenter i 1988 til 2007. Det starter som en flørt i 1998 og Emma ønsker seg nok litt mer av den kjekke og populære Dexter enn hun får. Han blir en kjent TV-presenter, mens hun jobber litt som servitør, lærer og etterhvert forfatter. Det blir et langt vennskap vi før følge i denne boken, noen ganger varmt, andre ganger kjøligere – men de glemmer hverandre aldri. Det er lett å kjenne seg igjen i de forskjellige fasene i livet – og det er nok derfor boka er blitt så populær.

Når jeg skriver dette skjønner jeg hvorfor det tok meg så lang tid å komme gjennom boka. Dette er «chick lit» som har fått veldig gode anmeldelser, men det var ikke det helt store for meg. Liker du romantiske komedier og den salgs (jeg ser helt klart for meg Hugh Grant som Dexter) vil du sikkert like boka – men jeg likte den altså ikke…

Se om boka er på hylla

 

Legg igjen en kommentar

