Nu jävlar!

Jeg ble hoppende glad da jeg hørte at Heidi Linde hadde skrevet ny bok. Jeg er ikke så glad i “feelgood romaner”, men Heidi Linde skriver gode bøker hvor det er lett å kjenne seg igjen i historiene, og så er de lette å lese.

Boka Nu jävlar er en sånn bok. Handlingen foregår i en småby på østlandet der vi følger fire personer. Terese er høygravid og usikker på om hun har tatt de riktige valgene. Den sluknede fotballstjernen Kevin har hatt kjærlighetssorg i 12 år. Lydia koser seg hjemme med fantasivenninnen Dronning Sonja og Jessica kommer hjem for å feire bryllup.

Jeg vil ikke røpe så mye av de forskjellige historiene, men det er en herlig bok om småbyliv, drømmer og forventninger. Lydia ble en klare favoritt. Hvor mange voksne er det der ute med fantasivenner, egentlig? Dette er en perfekt bok for sommerferien!

Sjekk om boka er på hylla

En kommentar om “Nu jävlar!

  1. Helt enig, en super bok for sommerferien. Min favorittperson er Terese, selv om jeg også ble glad i de andre karakterene. Jeg skal sørge for å få levert den før jeg drar på ferie, så andre kan få låne.

Legg igjen en kommentar

